.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فحش های شنیع به شیث رضایی مسابقه را تعطیل کرد

 جام:  در حالی که دیدار تیم های شهرداری تبریز و برق شیراز به دلیل فحاشی گسترده تماشاگران حاضر در ورزشگاه به داور مسابقه نیمه تمام ماند به نظر می رسد که در آن مسابقه کاپیتان شهرداری حتی بیش از داور مسابقه مورد عنایت هواداران شیرازی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش ها، در نیمه اول بازی اعتراضات تماشاگران بیشتر متوجه شیث رضایی بوده تا داور مسابقه. هواداران تیم برق شیراز در جریان دیدار تیمشان برابر شهرداری تبریز آنقدر به بازیکنان تیم شهرداری و به ویژه شیث رضایی فحاشی کردند که سرانجام فرشید افشار داور مسابقه از کوره در رفت و در دقیقه 60 مسابقه سوت پایان این بازی را زد.

در این مسابقه بازار فحاشی تماشاگران آنقدر داغ بوده که گویی عده ای از آنها برای این کار به استادیوم آمده بودند نه تماشای بازی فوتبال!

شیث رضایی در این زمینه گفت: «من از رفتار شیرازی ها خیلی متعجب شدم. چون تا بوده از شیرازی ها و میهمان نوازی های آن ها شنیده بودم. ولی آنچه که من در شیراز دیدم غیر از میهمان نوازی بود.»

شیث ادامه داد: «فقط این را می دانم که حق من این نبود که در شیراز اینقدر فحش بخورم. هرچی باشد من سال ها در فوتبال حضور داشتم و زحمت کشیدم و در آن بازی هم اتفاق خاصی نیفتاده بود که تماشاچیان بخواهند به من گیر بدهند. من فکر می کنم این برخورد آن ها نشان می داد که از جائی خط گرفته بودند.»

وی همچنین گفت: «من از تماشاچیان گله ای ندارم بلکه از آن هائی که به این تماشاچیان خط و خطوط داده بودند گله دارم. امیدورام که این نوع برخورد با بازیکنان و مربیان در ورزشگاه های دیگر باب نشود و فدراسیون تصمیمی بگیرد که برای سایر شهرها و ورزشگاه های دیگر عبرتی باشد تا یک ساعت تمام دسته جمعی به بازیکنی که در زمین مسابقه عرق می ریزد فحش ناموسی ندهند.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.